Kamis, 09 Agustus 2012

Perihalah dia untukku


karena kasih sayangnya ku mula mencri cintaNYA yg Agung..aku tidak terlepas dari menikmati cinta ALLAH yang amat indah..kini hidupku penuh di hiasi dgn cinta ALLAH..Pada ALLAH ku mengadu segala rasa..Ya ALLAH sampaikan semua rasa hati ku pada Dia agar Dia sentiasa ada untuk ku..dan dapat sama-sama menjadi penguat semangat dalam perjuangan..
 

kini Dia tetap di hati..menjadi inspirasi dalam perjuangan.. sebagai penguat semangat di kelelahan dalam perjuangan.Aku hanya mampu menyusun bait-bait doa untuknya..agar Dia kuat mengharungi kehidupan yang penuh warna dan fitnah dalam perjuangan..


Tuhan seandainya aku diberikan kesempatan waktu izinkan aku menjadi penguat semangat.
aku serahkan Dia padamu YA ALLAH..periharalah dia untukku..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar